joi, 4 iunie 2009

Intodtdeauna exista ...”mai rau”!

Apropos de ardelenii de la postarea anterioara...avem noi o vorba: numa mai rau sa nu fie. Ei bine eu unul am crezut ca dupa pensionarea lui Dan Viorel de la Clubul Sportiv ,un director pe care l-am considerat depasit si inchistat facut dupa tiparul de la ...Scoala de arte si bune maniere comuniste Stefan Gheorghiu, vor veni si zile mai aerisrite pentru gruparea sportiva nr 1 a judetului. M-am inselat amarnic caci iata se demonstreaza inca odata ca se poate si mai rau. Partidu asa a dorit sa l numeasca pe domnu Ghita Sabo. Un onorabil personaj de la PC care are tot atita treaba cu sportu cit am eu cu pinguinii din Antarctica. Azi la instalare am aflat cu surprindere ca totusi are o legatura...cica a fost sponsor! Uau...doar ca n am aflat noi, ca omu i prea modest. Ei bine am aflat deja, IN ACEASTA seara ce a sponsorizat si mai ales cum...Da pentru imaginea noului director ar fi mai bine sa nu intru in detalii. Asa ca ...n au trecut nici 24 de ore de la instalarea noului director la CS ca deja l regret pe Dan Viorel. Incredibil ce de surprize poa sa ne produca politica asta romaneasca. Iar despre sport...ii compatimesc pe antrenorii de la CS. Scapa cine poate.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dar vaaaiiii! Câtă lipsă de cultură de geografie județeană:cum adică...nu știai ce legătură are sportivul Gyuri Szabo sau după caz Ghiță Sabău cu sportul? păi să vedem:ce face omul în EuroHolliday dacă nu sport,câte și mai câte jaloane n-a făcut Ghițucă până-n Polonia și retur ca să ajungă unde a ajuns...cu sprijinul unor stimabili votați...și-n strand,lângă terasa proprie și particulară,ridicatul halberelor nu e sport? măi dragă...câtă răutate......